Hemmaa!!

Nu är man hem kommen efter en dag i Linköping.
När jag satt och vänta på att tandläkaren skulle komma (va där typ 40 min innan) så kom min tandläkare och fråga om vi inte kunde ta mig nu ist. Då blev jag bara glad, för så skönt att få det gjort. Det gick jätte bra, inga hål. Dock så hade en lagning gått sönder så hon lagade den. Sedan var allt klart. Köpte slyt för mamma bad mig göra det. Sedan in till stan för att gå på stan med älsk. Sedan hem till mamma igen och äta pannkakor, så jävla gott asså! Sedan kom Tessan, sen var vi med henne. Nu har vi kommit hem. Tänkte visa lite nya hello kitty saker ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!