Hello!

Kanske ska köra igång igen? jag vet inte. Jag blev lite sugen efter jag nu har suttit och gjort Jespers blogg.Jag vill göra en ny header, fixa om hela min desing, men jag vet verkligen inte hur den ska se ut, usch. Typ helt tom på ideer. Jag vill ju att den ska vara i svart och rosa eftersom det är mina favvo färger. Tycker att min header är för gamal och ful, haha! Men heller den än ingen alls.
Imorgon ska jag iaf sova hos josse, massa mys! Sedan ska jag sova hos mamma, det är med mys! Älskling ska menligen fixa saker inför min födelsedag som är på söndag, hmm. JAG ÄR NYFIKEN! haha! Nu ska ja kissa och försöka tänka ut hur jag vill ha min blogg. puss på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!