hej,

hej, jag ville klaga lite för jag tror inte att min sambo vill höra mer klagomål från mig, haha! Jag mår as illa, vill nästan spy, och när jag blundrar blir det bara värre. USCH! Hoppas att jag får spy snart så dett det försvinner! Men som sagt åker jag till Josse imorgon och sover där, sedan på tordsdagen så ska jag först till läkaren vid mamma för att göra ekg eller vad det heter när man kollar hjärtat. Eftersom jag får ont i hjärtat ibland bara så där, inte vid ångest eller så där. Utan bara så där. Så lika bra att kolla upp det så att det inte är något. Hihi. Så jag kommer uppdatera på fredag igen, kanske om jag orkar för på fredag blire först stan sedan storstäda. haha, kul kul!
ramdom bild, tänkte bjuda på en bild från typ jag vet inte när älsk tog denna bild, men vi hade iaf tråk och körde hänga gubbe på hans rygg, haha! Jag ville liksom inte va med på bild så jag la mig så där xD

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!