Guitar Hero!

Just nu sitter älsking och spelar lite GH, han är på sista "bossen" på hard, men just nu går det inte så där jätte bra, naw! Men just nu håller mina cupecakes på att torka eller vad man säger. Ska snart börja göra min tårta. Fast jag är heeeelt slut i hela kroppen kan jag ju säga er. Omg, haha! Men nu är det iaf städat och fint här hemma och då blir jag på bättre humör, ja måste bara diska en stor disk till efter allt bakande och efter maten. Kanske tar halva nu och halva imorgonbitti vi får se, ska upp kl 9 eller halv 9 blir det nog, inte så där jätte kul, men det är iaf bra att jag är trött redan nu eftersom vi måste lägga oss tidigit, hihi! Tänkte bjuda på lite bilder senare sen, orkar inte lägga in de än. mohaha! puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!