God dag alla!

Nu har man precis kommit hem från affären, och lite andra ärenden på stan. Och det är helt vitt ute, gissa om jag är glad? omg, jag typ älskar ju snö, haha! Det är sant! Igår blev det bara spelade utav sims 2, omg jag bara älskar det spelet! Nu blir det dock lite mys framför tv med lost och lite godis, haha! Så bra gick det för mig och min nyttiga vecka. haha! Imorgon, ska jag och min syster ha tjejkväll, med pizza godis och kanske någon film? Myspys på högsta nivå! Fast innan det så blir det psyk, ikea och hämta henne på fridtis, sedan åka hem till pappa och bara mysa. Fast pappa är ju inte hemma utan han ska på typ wisky(?)proving eller något. Så han kommer komma hem på natten när vi sover. 

Älskling tycker att ni ska ta er en titt på han blogg.http://masathegamer.blogspot.com/!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!