Ett år!

Nu har det gått ett helt år med min älskling, känns inte alls som det, men guud vad jag älsklar honom! Blir bara mer och mer kär i honom! Han är verkligen min drömprins. Han är verkligen min underbara hunnybunny! För ett år sen åkte jag till honom i hedemora, när jag satt på tåget trodde jag verkligen att ja skulle dö så nervös var jag! Men allt gick jätte bra, jag lever ju? ;) Men Det slutade med att jag fick ett sms från han som han frågade "chans" på mig. Haha, men vi båda var för blyga för att pussa den andra, sen pratade vi om det eftersom vi båda gillade varnadra så mycket så tyckte vi att vi skulle vara tillsammans! Så då blev vi det, allt har varit så mysigt och så underbart. Åhh jag är nog nykär än! Det pirrar lite i magen när jag ser honom, när jag kysser honom känns det som om jag flyger på rosa moln. Behöver jag säga mer än att jag har funnit han med det stora h?
lite bilder på oss, ska ta nya senare när vi har vaknat och fixat oss ;) <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!