Dag 30 – Din mobil.

TIDINSTÄLLT!

Den heter Samsung 5230 i rosa.
Bild från google. 
Jag tycker att den passar mig jätte bra, vad jag behöver och så vidare. Jag har dock inte vant mig vid att skriva sms på den än, haha. Eftersom jag har haft en sony ericsson i typ 2 år innan, sen nu en samsung som jag aldrig har haft. Men jag håller på att lära mig den, och jag har inte ens öppnat instruktionsboken. Så känner mig ändå rätt stolt över mig. Det ändå som var dåligt med den var att det inte kom med ett minneskort. Men det ska jag allt köpa snart. Hihi!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!