Dag 27 – Din favoritplats.

Kom ju på att det var länge sen jag gjorde dessa, så jag göra alla på en gång nu, fast jag gör tidinställda inlägg så att ni vet!

Min favoritplats är nog duschen, om man ska i lägenheten liksom. För i duschen kan jag tänka klart ochså där, För när jag mår dåligt kan jag sitta i duschen i timmar och bara tänka på annat, det är så skönt att sitta i duschen och drömma bort eller sova i duschen. För de drömmar som är i duschen brukar alltid vara underbara. Så då mår jag bättre när jag kommer ut. Eller om jag inte drömmer mig bort så brukar jag alltid nästan hitta en lösning på det som sänker mig eller så hittar jag att sätt som kan få mig att må bra igen. Vilken jag tycker är skönt, det går mycket bättre nu när jag är med älskling.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!