bloggtroka

hejsan bloggen, jag vet att jag inte skrev något igår, men jag har lite bloggtroka, hihi! Men idag har jag spelat lite sims, handlat massa mat, kollat klart på säsong 4 av lost. Sedan fick jag ett litet ryck och började att städa klädkammaren, STORstädade den. Så nu ser man glovet, haha! Sedan köket, nu lite i varddagdrummet, men jag kom ju på att jag inte kan dammstuga så här sent, buhu ju! Jag tänkte ta en lite bild på klädkammaren åt er så får ni se hur fin den blev, hihi! Dock måste jag städa hallen imorgon, för jag orkar inte mer nu! Imorgon blir det även bio med älskling för att fira alla ♥s dag. Myspys! Tänkte även lägga in alla bilderna från i fredags också, så ni får se se tänkte jag. Jag kanske till och med visar er hur vardagsrummet ser ut, eftersom det nästan är klart här inne, vi ska bara köpa lite mer saker in hit, som matta, tavlor, en till hylla och en lite bänk typ, kommer bli as snyggt!
Vad har ni gjort då?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!