Bild bomb ;)

Nu kommer det en massa bilder från i fredags, hihi, titta och njut!
Satt och kolla igenom pappas fotoalbum, tog massa kort på mig som liten, hihi!
Där hade jag vattkoppor, hade precis kommit hem från sjukhuset ;)
jag och moster!
jag tycker att jag är massa söt där xD
undra varför mamma kallade mig för teleskopet där? xD
precis nyfödd!
precis nyfödd här med, ligger på mamma! <3
Jag och min brors kompis Theres.
Köpte nytt mobilsmycke :D
Fille satt och spela lite på datorn, hihi!
Sedan blev det lite ds spelande, hihi :3
ja blev lite ego när jag kollade på alla bilder, haha!

Kommentarer
marie

hej, ni ser ut ha det riktigt skoj, du o fille.

kram Mamma

2011-02-22 09:29:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!