suuuck

Har verkligen jätte ont i hela kroppen, kan inte ens ligga ner längre. Vet inte vad jag ska göra för att få bort det onda. Har nästan testat allt känns det som. Eller duschen funkar ganska bra, men det är ju inte så bra för min urinvägsinfektion heller. så suck! Önskar att man iaf kunde slippa smärtan någon dag iaf, men ikke! Antar att jag får stå ut med smärtans tills han kommer, hoppas att det släpper lite då iaf! Just nu blir det bara värre och värre för varje dag som går typ. Inget kul alls!
Idag har Tessan varit här, mysigt! Satt och snacka skit och drack lite te. Sen kom även mamma med lite gröt och kexchokland. mums! Sen blev det en snabbis till affären. Köpte lite mjölk och sånt. Ville även få lite frisk luft...
Imorgon ska jag ta mig till skolan, yaay. Ska nog ta föreldraledigt. Så kanske blir av med min dator. Usch! Bäst att rensa den idag ifall att, e tar datorn. Så är det...
Bloggar jag inte imorgon vet ni varför(tycker inte att det är skönt att sitta vid älsklings dator).

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!