still no baby

ingen bebis än, hoppas att han kan hålla sig inne i magen iaf till den 1! Så att han blir en 2012, men han väljer ju själv när han vill komma ut, hehe! Börjar få lite ont igen, det kommer och går. I natt vaknade jag av smärta, kul! Men tog ett så kallat mirakelpiller, haha! (de jag fick på sjukhustet). De hjälper verkligen jätte bra mot rygg värken måste jag säga, helt underbart att det finns lite hjälp att få hemma iaf. Idag tror jag att jag ska dra mig en lite sväg till mamma, och öppna mina julklappar. Älsklingen måste med för han måste ju också öppna sina, hehe! Mamma ska få se med. Min bror fick sin innan vi åkte till dalarna, men hade inte fixat mammas då. Tänkte även fixa mina naglar, måla de lite. Nej nu dår min dator snart och jag orkar inte hämta laddaren, ska nog vila en lite stund ist! Puss på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!