sorry...

Vet att jag inte har bloggat på ett par dagar. Men har verkligen inte orkat...
Idag var vi iaf hos barnmorksan, har inte gått upp något kg. Så ligger 13 kg+. Och han ligger med huvudet neråt, och allt såg jätte bra ut! Fick även se honom lite idag. Lilla bebisen där inne! Åkte hem och sov, för har skit svårt att somna nu förtiden. Hittar ingen skön sovställtning. Magen är liksom ivägen, haha! Men iaf efter det åkte jag in till stan igen för att möta K. Pratade med henne, fick ingen ny tid. Utan skulle ringa när jag ville träffas igen. Hon såg på mig hur ont det gjorde att sitta där och prata. Så hon var snäll, och inte satte någon ny tid. Hon ville även att jag skulle ringa när Vincent har kommit. Efter det blev det av till affären, köpte lite mat och så där. Köpte även revbenspjäll. Så gott! Fick även hanni att smaka, och han älskade det! Jag visste att han skulle tycka om det, hehe! Blir någon att göra någon soppa ikväll tror jag, innan jag sover. Har börjat älska potatissoppa i olika smaker, om ni fattar? Tänkte testa med brocolli idag, om jag ens orkar göra någon soppa, haha! Är så himla lat, och sen har jag ju ont med. Hehe! Vill inte att hanni ska göra allt heller så. Imorgon tror jag att Tessan kommer över en snabbis. Ska se om hon kan ta några fina magbilder! Sen vet jag inte vad som händer. Skulle vilja åka ut till ikea och köpa lite saker, vi får se när jag orkar med det! 

Kanske ska ta och säga, att det inte var vattnet som hade gått i lördags, utan det var bara konstiga flytningar, mina brukar lukta surt, dessa lukta sött, nästan gott, haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!