skönt!

Var på möte med skolan idag, så nu är jag helt sjukskriven. Skönt det, slippa stressen i skolan och så där. Fick behålla datorn ett litet tag till iaf! skönt det! Efter det drog vi till ikea och köpte en badbalja och lite ljus och även en ljulykta att ha på balkongen, älskling ville ha lite mys när han går ut och röker. Det det drog vi hem coh sov en timma, as skönt! Sen drog jag till Emma, lekte lite med Linnea och sen mötte älskling upp mig, sen gick vi hem.  Nu har jag precis ätit lite mat, ska bara slappa nu, tänker inte göra något i onödan, har så himla ont efter idag. Sammandragingar nästan hela dagen idag med! Imorgon blir det tvättstugan, eller ah för älskling. jag ska titta på, haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!