MAT!

Har just duschat. Det är inte alls lika skönt att ta en lång dusch längre. Kan inte sitta hur jag vill, lilla hjärtat i magen får liksom inte plats. Haha! Nu håller hanni på med maten, så blir att äta. Sen ta på sig lite kläder, hatar nämligen att ta på mig kläder när jag är blöt, vill helst självtorka! Efter det blir det att dra ner till tvättstugan, dock är det bara att hänga upp lite kläder som är kvar, även lägga i lite lakan och sånt i troktumlaren. Sen är allt klart! Super skönt, det blev bara tre maskiner denna gång! Plus att min och hannis julklapp från hans mamma och pappa kommer den 21! Ni kan väl inte gissa vad det är ? Vill inte avslöja det ännu, haha! Ska även försöka komma ihåg att ta en bild på min tjocka mage med, glömmer alltid bort det, suck! Nej, om man ska ta och duka iaf, så hanni slipper göra allt själv där ute i köket, haha! kram på er alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!