lat!

Varit jätte lat idag, suck! Bara legat och dregat framför tv, och även sovit en lite stund. När jag vaknade efter min lilla tuplur, eller ah älsklingen väckte mig. Så såg jag att hela min toa(ja vi har olika, haha!) var skinade ren, så himla skönt att vakna till de, han hade även städad badrummet, sin toa och fixa lite i köket! Sen fixade jag det sista med tvätten då allt inte var tort igår, så vek ihop det och la in det där det ska vara. Sen drog vi till Lidl och hanlda lite snacks, mums! Efter det diskade jag en liten disk, medans älskling stod och höll på med maten, efter maten diskade jag ännu mer, hade en stoooor diskhög! Men nu är allt klart, så himla skönt! Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och kolla på film eller något.
Ha en bra lördagskväll, bli inte allt för fulla bara om ni ska ut och supa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!