känner mig duktig

Nu ikväll har jag diskat, och nu står soppan på spisen och kokar. MUMS! Vet inte varför men har blivit jätte sugen på soppa nu förtiden, kanske är det Vincent som gör att jag blir sugen på det. Vet inte, men har iaf diskat en stor disk. Blev inte allt, men nu är det bara en liten disk kvar, som jag tänkte ta imorgon. För efter jag har ätit blir det sängen! Och sooooova, haha! Är jätte trött efter denna dag, har gjort ganska mycket tycker jag. Har även pratat lite med syssling, åhh det var så länge sen. Skönt att veta att hon mår bra iaf, fick hennes nummer med. Så man kan smsa eller ringa ibland. Hon ska nog komma upp när Vincent är här med oss. För om hon skulle komma nu så kanske hon får vara med på förlossingen, tror inte att hon vill det. Haha! Så det får bli efter han har kommit. Saknar henne så! Var typ över ett år sedan vi träffade för första och enda gången! Men vi hade kul så länge det vara, hon mådde dåligt och var tvungen att åka hem. Men nu ska jag kolla till min soppa, ni får ha det så bra! Puss på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!