Jultider!

Jag vet att jag suger på att uppdatera, men har verkligen inte orkat! Jag har haft ganska mycket värkar så har valt att legat i sängen. Eftersom jag knappt kan sova längre heller så orkar jag inte göra så mycket om dagarna, om det inte är något jag måste göra! Som igår, till barnmorskan. När jag kom hem gick jag och la mig och sov. Men i natt kunde jag somna tidigt, och vaknade för c:a 30 min sen! Så det är ändå rätt skönt att gåå skapligt tidigt! Idag kommer ju våran julklapp med, HÄRLIGT! Kommer dock inte kunna använda den på ett tag, men det är skit samma! Någon som kan lista ut vad det är ? Vet inte när jag kommer att uppdatera igen, det får vi se... Ha det bäst!

Kommentarer
martina

diskmaskin eller tvättmaskin?? ;)

2011-12-21 21:38:20
URL: http://martiiinanorliiin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!