jao

Vet att det var jätte länge sen jag skrev. Men har varit uppe i dalarna, och bara tagit det lugnt över julen, men ingen bebis än!
Orkar inte berätta vad som har hänt i detalj, men kan säga att julafton var jätte mysigt, och barnen hade svårt att vänta på jultomten, hehe! Fick iaf: Tvättmaskin som kom tidigare, presentkort på babyproffsen, lite pengar och så där. Ska få mer av mamma, pappa, bror och så där.
Känns verkligen att bebisen tänker komma snart, tvättar, diskar och städar lägenheten typ hela tiden! Haha, vilket är ett "tecken" på att bygga bo. Alltså att man gör sig redo för bebisen! Kan ju säga att det stämmer ganska bra! Var på förlossingen här om natten, hade SKIT ont över allt, kunde knappt ta mig upp ur sängen. Väl där så träffade vi världens underbaraste barnmorska! Åhh, hon var verkligen helt underbar! Men iaf, Vincent var vaken som varligt på nätterna och det syndes på hjärtljuden,haha! Men sen kollade hon om jag var öppen, vilket jag var. Ett par cm hon kunde inte säga hur många, då hon såg att jag inte alls tyckte om det. Men att jag bara för på det första steget. Så skulle åka hem och sova. Fick även starka tabletter som jag kunde ta för ryggen. Tog den när vi kom hem, plus att jag hade vetekudden, såå skönt! Somnade ganska fort. På morgonen så mådde jag jätte bra igen, så ville till norrköping(?) så vi åkte dit, handlade tv och lite så där. Kom hem, började att STÄDA hela köket, haha! Men idag har jag bara tagit det lungt, nästan ialla fall, bara diskat lite och tvättat. Sovit ganska mycket. Nu sitter jag här med en smoothie, dock smakar den bara banan, suck! Skulle vara magno, banan och annans, men smakar bara banan, tur att man tycker om banan, haha!
Föresten så har mina vader och fötter jätte mycket vätska i sig! De har blivit ganska mycket större om man säger så, haha! nu ska jag lägga mig ner i sängen och dricka upp min smoothie!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!