Jaa.

Varför blir det aldrig som man har tänkt sig? Jag som hade tänkt att bara sitta framför tvn idag, men ikke! Mamma ringde vid 2 och sa att det var bingo nere i källaren, så drog ner dit! Vann en mörkchoklad, usch! Tur att mannen tycker om det iaf! Men det var ändå rätt kul, om jag ska vara ärlig. Sen efter det, vet jag inte vad som hände, började att städa, dammsuga och så där. Haha! Sen fick jag så ont i ryggen att jag var tvungen att ligga ner ett bra tag i sängen innan jag kunde ta mig upp. Sen blev det lite mat och så där. Sen vid 9, så blev jag sjukt sugen på choklad med nötter i, så tvingade iväg älsklingen att åka köpa det på maxi, vilket han gjorde med. Eller jag hängde med, för att se om det fanns något kul man kunde köpa, haha! Blev fick min julklapp utav hanni, en sodastreamer. Mums! Älskar kolsyrat vatten, behöver inte vara någon smak i det. Men köpte ändå en flaska med smak, haha! Blev även lite mat också. Nu ska jag äta upp min chokladpudding och sen spela lite tror jag. Är inte alls trött längre...
Ha en bra söndag alla!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!