hehe

Kan ju säga att jag börjar få lite ondare nu, nu har jag även fått ont i blygläpparna. Men antar att det hör till, hehe! Förlossingen kommer verkligen med stormsteg, kan ju säga att jag är lite rädd. Men men, så är det. 
Idag har vi varit hos mamma. Jag fick en elvisp och en ram. Ramen fick jag av bror, tänkte framkalla massa bilder på magen och Vincent och sätta in i ramen. Men det får ju bli när han har kommit, hehe! Älsklingen fick två t-shirts. Jätte fina och de passa jätte bra på! Vincent fick en laban dregellapp och lanantossor! Så söta, haha! Sen åkte vi till affären, tog bilen för att jag skulle ju ta det lungt. Men ville inte sitta inne hela dagen lång, hehe! Men herregud vad folk! Blev as sur inne på affären, inte så där jätte kul att gå med mig där kanske, hehe! Kom hem och sedan åt vi lite mat. Nu vet jag inte alls vad som händer. Har inte lust att sova så här sent för en timma. Måste ju kunna sova i natt också. Älsklingen ska spela lite tv-spel, så får se om vi kan hitta något jag med kan spela, det vore något!
Nu lite bilder från julafton!
Casper, Julia och jag
Mat
Casper med sitt nya skepp!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!