blev ett till idag

Blir visst ett till inlägg idag! Just nu står mannen och städar köket, härligt att se måste jag säga! Utan att behöva be honom så ställade han sig och började dammsuga nu står han och moppar glovet! Skönt att ha det rummet klart, nu är det bara sovrum och vardagsrummet kvar, sen är hela lägenheten julstädad! Vi åker nog till dalarna imorgon, om jag inte får mycket ondare vill säga! För jag vill ha en vit julafton. Jag är lite spontan av mig, jag vet. Har dock velat åka till dalarna ett tag nu, och nu är det ju jul och har inte firat jul med hans familj någon gång, så varför inte.
Förder jag dör uppe så har jag massa papper och sånt jag har fått från barnmorskan till dalarna. Även hon tyckte att det var bra att åka. Tror att hon var lite avis på att vi kommer ha en vitjul, haha! Men iaf alla papper har jag nu, så det gör inget om han kommer när vi är där uppe. Men vi kan inte stanna så länge, för vi har möte med barnmorskan den 29 så.
Men nu blir det att fixa lite lunch och ta på sig lite kläder. Plus att närsom helst kan våran julklapp komma! Från 13-17 kan den komma, hoppas att den kommer snart! Haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!