3:de Advent

Kan ni fatta att det redan är 3:de advent? jag kan inte fatta det ialla fall! Sovit jätte skönt i natt, jätte skönt! Ska försöka städa lite idag. Om jag orkar, hoppas att jag orkar, haha! Pratade med en viss person idag, ganska skönt. Jag känner henne inte, men vi båda känner samma person. Skönt att det finns fler som tycker som jag! Eller inte bara som jag utan nästan alla nära denna person. Aja, så är det. Vill inte säga vem det är, orkar inte bråka. Har redan gråtit för mycket över denna person. Nu ska jag titta på teen mon, som går på mtv. Hela dagen ska det gå, härligt att det går något bra på tv iaf, haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!