trötter, yees

Sitter här framför tvn. Batman är just nu. Har redan sätt den. Idag har jag inte gjort så mycket. Men igår packa vi ner hela klädklammaren. Så det var skönt. Sen kollade vi på den nya apfilmen. Kommer inte ihåg vad den heter. Trodde inte att den skulle vara så bra. Men grät lite grann, den var jätte fin! Se den! 
Idag fyller även min pappa år. Imorgon fyller mamma 50 år. Så grattis till dom. Jag tror att jag ska sova snart. eller något. Vet inte, är ganska trött och det är ju skola imorgon. Sen gå lite på stan innan älsk slutar skolan. Sedan åka till mamma och fira henne. Jag hade tänkt att ladda upp bilder på min mage, men hittar inte kamerasladden. Och min dator tar inte mitt minneskort. Så det blir inga nya bilder.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!