sjukstuga

ligger i soffan och tittar på lite tv. Kommer att bli en tidig kväll för mig idag. Mår mycket sämre än igår. Blir nog inte skola imorgon. Just nu har jag massa feber och mår verkligen skit. Även lyckats smitta älskling. Usch. Kunde typ inte göra ett skit på lektionen idag heller. Men min lärare tyckte om min fantasi bild iaf. Det är ju bra det. Vad tycker ni? Vi började lite med en makeover bild. Som vi ska göra i skolan. Tänkte göra klart den idag. Men klara inte va det nu när jag är sjuk. Blir inte alls bra. Visade vad jag hade gjort så länge, och hon tyckte att den såg romantisk ut. Vet inte om det är något bra eller dåligt. Haha! Men fick iaf lite tips på vad man kan göra och så där. Varför har inte jag gjort så tidigre? Aja, nu ska jag lägga bort datorn och vila en massa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!