semester typ

Ni vet ju att jag är i dalarna, hälsar på mattis mamma och pappa och så där, dock är de i örebro nu och hälsar på mattis bror. Men jag har haft det roligt eller jag har det roligt här uppe, kommer upp blilder sen, iaf på facebook. Nårga bilder här bara för att jag är snäll. Men nu är jag i V.18.
Vi har blanat gått lite i skogen med bella och armas, skulle ha badat men hitta ingenstans att bada. Men vi hitta ett ställe med massa hallon, så jävla gott det var! Sen har vi även varit hemma hos armas och bella, killarna har spelat ps3 spel. Jag bella och hennes lilla syster har spelat ganska mycket skippo. As kul! Dock vann jag bara en gång haha! Lekt mycket med vanessa också. Idag var det en ganska slappa dag, varit lite hos johnny och my, spela lite spel där. Pratade även lite skit med my, hon verkar jätte trevlig! Sedan åkte vi käka kebab så jävla gott! Sedan drog vill till armas ett litet tag sen åkte vi hem hit. Nu sitter vi här och älskling spelar ett spel han låna av johnny, eller nu sa han att han skulle köpa det, hehe! Men snart blir mysa framför tvn, kanske blir att äta kebar igen xD haha, tog med mig resterna för att jag inte orka äta mer, men det var bland det godaste jag har ätit! Så tog med mig hem, vet inte om jag ska spara det till imorgon lunch eller om jag ska äta den nu, haha!
Igår när vi satt och åt med Johnny och Albin så kände jag första sparken, eller jag tror att det var en sprak iaf, kände något konstigt inneifrån magen, inte hårt inte löst, som om det var någon i min mage. Det är ju någon i min mage, men så svårt att förklara hur det kändes.


Men jag hör av mig när jag kommer hem! puss på er

Kommentarer
sofie :-)

Sv: Tack! Och tack ;-)



Och såg att du väntar bebis, grattis! :-)

2011-08-09 16:31:21
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!