Nyheter!

Nu är jag hemkommen från en dag i Linköping. Gick upp typ halv 8, skit trött! Åkte till US för ultraljud och det visade sig att det är en liten sprallig Vincent där inne, åhh jag kan knappt vänta tills jag frå hålla om honom i mina egna armar! Längtar så! Efter det åkte vi in till stan och fönstershoppade en massa bebiskläder och annat till lilla Vincent. Sen kl 1 blev det att träffa den nya klassen som jag kommer att ha vissa lektioner med. Jag kommer att ha en specialgång som det heter, kommer inte ha alla ämnen, kommer lägga till vissa ämnen, kommer att ha en lektion med 3orna. Men jag tror nog att det kommer gå bra, eller jag hoppas det. Imorgon kommer jag endast ha en lektion vilket jag tycker är ganska skönt, liksom en liten mjukstart. Sen vet jag inte alls hur mitt schema kommer att se ut, jag kommer att ha möte med rektorn och så där eftersom det är en specialgång och man måste typ skriva på papper och så där. Men det blir nog bra hoppas jag. Men jag kommer att utsättas för de saker jag är jätte rädd för, ett vara helt ensam i en klass där alla känner varnadra, det andra är att sitta äta själv i en resturagn(matsalen). Hoppas bara på att jag kommer att ha styrkan till det, men jag måste ju äta.
Nu ska jag stänga av min dator och bara njuta av kvällen innan det är läggdags, ska upp kl 6!!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!