hmm

1 och en halv timma har jag sutttit med naturkunsakpen. Det var lite mer än vad jag trodde. Som varnligt. Tog en även stor paus. Men kom tillbaka jätte bra, nu har jag bara en uppgift kvar. Skriva om Big bang, men just nu orkar jag inte hitta i mer i boken, haha! Men gjort mycket mer än vad jag trodde! Eftersom jag inte brukar kunna plugga så mycket själv, utan jag hamnar typ på andra bloggar eller facebook, eller något annat. Men inte idag. Känner mig massa duktig. Jag har lyckats förklara vad geocentriska och heliocentriska världsbilden är, och lite mer då. Är på min 4de uppgift. Men det är ganska mycket som ska skriva vid varje uppgift och mycket som ska läsas. Allt ska vara klart som typ 2 veckor, och jag är nästan klar ;) Men nu ska jag nog läsa lite om Big bang och skriva om hur det kom till, så mycket som jag kan iaf.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!