hemma

Hejsan, gick inte till skolan  idag. Skulle verkligen inte orka sitta där med massa feber, haha! Men när jag skulle ringa och sjukänmäla mig i morse så kunde jag knappt prata. Så jag hoppas att de hörde vad jag sa, annars tror jag nog att min metor skulle ha ringt eftersom jag inte var på metorstiden. Men hon såg mig igår, mådde ju inte alls bra då heller. Har iaf fått i mig lite mat och så där. Nu blir det nog mer tv tittande. Tittat på tv hela dagen. Haha! Inget liv? har även kollat lite på HM´s hemsida. Vill ha lite grejer där ifrån. Typ i inflyttingspresent kanske? Skulle iaf bli skit glad om jag får de sakerna. Hehe, det är ett duschdraperi med cupecakes på, även gästhanddukar med de på. Jätte fina! Men nu ska jag halv sova lite framför tvn, med en kopp te. Hoppas att ni alla mår MYCKET bättre än mig!
Bjuder även på en sjukt gamal bild på mig

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!