Hejsan på er alla!

Har inte skrivit på typ två dagar. Jag vet, förlåt. Tänkte att uppdataera igår när jag kom hem efter skolan. Men då upptäckte vi att vi inte har något internet, inte så lätt att blogga då! hehe. Men det gör inget, för vi ska få internet den 1 i den nya lägenheten ist. Helt underbart! Först sa de att vi förhoppinigsvis skulle få det i slutet av spetember i den nya lägenheten. Men fick ett brev igår där det stod att vi fick det i den nya redan imorgon.
Men just nu sitter jag i skolan, ett par timmar tidig. Haha, men tänkte göra klart mina uppgifter i naturkunskapen. Och förhoppingsvis göra klart vissa saker i median som jag har missat. Har även prov imorgon, ska nog plugga på det med. Låter massa att göra, men det tar nog inte så lång tid att fixa allt. Annars får jag plugga på provet hemma ikväll. Men efter skolan åker vi och hämtar nycklarna till den nya lägenheten, åhh vad jag längtar! Äntligen är den våran! Hoppas bara på att det finns el i den, hehe för då tänker vi sova i den nya lägenheten inatt. Underbart! Skulle även träffa sandra idag, men ska höra med henne om hon inte kan komma över till den nya lägenheten ist. Eftersom vi måste packa upp, hämta min bäddsoffa som är hos mamma och så där. Hehe, kan ju liksom ta en fika i den nya lägenheten.
Men nu ska jag nog börja jobba innan jag glömmer bort det. Puss på er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!