hehe

Förlåt att jag inte har uppdaterat fast jag har kommit hem! men nu är det så att jag inte haft någon lust alls! Men ny har jag iaf lite nyheter att berätta, fick ett mail från min förra mentor, och sa att jag var jätte välkomnen fast jag var gravid. Så jag skulle bara ringa min nya mentor och prata lite med henne, ringde henne lämnade ett medelande inte alls långt efter ringde hon upp, så prata vi lite. Jag börjar tydligen redan på måndag, har inte fått något busskort eller något inte ens någon info! Men hon skulle försöka se vad felet var och sedan ringa upp igen! Men måndag kl 13.00 är det upprop i första parket. Vi är 11 i min klass, så jävla skönt! Inte så många nya människor, hoppas att man får lite kompisar iaf! jag kommer nog att ha ganska många hål timmar för min själv, då jag redan har fixat alla el kurser och idrotten, eller inte helt idrotten behövde bara göra ett prov till sen är jag klar där med. Hoppas att jag får en dator med, och allt sånt. Hon ville helst träffa mig typ imorgon, men jag slapp då jag inte bor i linköping längre, eller gör ju det snart men inte än. Hoppas på ett bra schema och att jag får busskort, kommer att bli dyrt annars!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!