God morgon!

Nui är man vaken, eller har varit det ett tag nu. Ska snart börja fixa mig inför skolan. Eller ta på mig kläder sminka mig orkar jag inte. Jag är typ helt genomförskyld, lite feber och så där, yaay! Men bara att dra sig till skolan ändå. Jag kommer att missa median imorgon då vi ska vara hos barnmorskan. Så jag måste få reda på vad vi ska göra och så där. Så jag kan göra det hemma ist. Vill liksom inte göra som sist då jag är borta en massa sen när man kommer tillbaka kan man inget, och man fattar inget. Lika bra att vara med hela tiden. Nu är det slut på skolkande! Nu ska jag klara skolan! Har typ bara detta läsåret på mig, även lite på våren med. eftersom median är 100 p kurs och rektorn tyckte att jag skulle vara med hela tiden och inte lära mig för fort. Så jag ska tillbaka till skolan efter Vincent har kommit till världen, dock i mars. Så jag kommer vara hemma i 3 månader. Sen kommer jag bara vara i skolan då jag har media. Så max två timmar per dag, inte mycket alls. Då kan jag även  ha med mig Vincent eller om jag har barnvakt. Eftersom Matti med ska plugga. Men det kommer nog att gå bra. Nu ska jag sätta på vatten kokaren och fixa lite te, för min hals gör så himla ont ;(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!