Dator

Hejsan, tänkte bara göra ett litet kort inlägg. Sitter och leker med min nya dator! Yaay! Äntligen kan jag göra mina uppgifter på min dator på en pc, förut satt jag på en mac. Jag gillar inte mac, eller jag är inte alls van vid det! Men det gick bra iaf. Idag skulle vi göra om en bild. Som fin fem fel, Jag gjorde om en bild på Bagge, hon hittade bara ett fel. Så jag gjorde nog ett ganska bra jobb iaf, hehe! Men Har ju inte bilden här på denna dator utan på macen. Har bara fört över bilden via usb, så. Men men, idag ska jag nog leka lite i photoshop. Ladda ner lite brushes och fronter. Så man kan göra lite coolare saker. Hehe. Bjuder på en cam bild med, eftersom det finns cam på datorn. Hehe.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!