Godis

Nu mår man illa efter all mat och godis! Mår inte så där jätte bra i magen måste jag säga, är verkligen jätte trött med. Vill sova, tror nog att jag går och lägger mig snart. Har kollat på lite kläder för jag är skit shopping sugen, men hittar typ inget? Bara en klänning, jag vill köpa massor med nya klänningar och kjolar, men det finna ju inga fina. Plånboken blir iaf glad för det!
Men idag gick vi upp kl 9, åt frukost, duscha och fixa mig. Sen drog vi till Ica maxi fullt med folk överallt, haha! Men vi köpte oss 12 brukar med vanilj cola till min bror som tack för hjälpen med datan, dock funkar den inte som den ska än. Ska ringa han imorgon och prata med han. För just nu är han och Emma plus deras väner ute och grillar och dricker lite, hihi! Men efter ica maxi blev det hem till pappa, fick min födelsedags present av han, bara typ 2 månader försent, haha! Men fick även träffa syster yster, köpte henne en hello kitty dricka, hon tyckte om den! hihi! Efter det blev det hem till mammi för mat, blev jätte mätt, haha! Massor med god mat! Efter maten blev det att sita på balkongen och bara mys och äta lite glass. Fick ett påskägg av mamma med, mums! Efter ett par timmar åkte vi hemåt. Sen dess har jag bara suttit här och inte gjort så mycket.

Kommentarer
Matilda

sv: tack :)

2011-04-25 18:25:59
URL: http://minimojen.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!