Glad påsk!

Sitter här och ät jätte mätt och jätte trött! Blir ju alltid lika trött efter mat som varnligt, haha! Men idag har det inte hänt så där jätte mycket. Bara slappat. Imorgon är det fullfart, först in till Linköping ica maxi, handla en liten tack present till min bror för att han har varit snäll och fixa min dator! Men Emma om du läser detta får du inte säga något okej? Kanske inte ska skriva ut vad det är än, tänk om han läser detta, nej usch nej! Han får inte veta vaf vi ska köpa till han, hihi! Men efter det tror jag att ja ska slå in den eftersom jag tycker att det är så himla kul! Efter det bär det av till pappsen. Efter det blir det påsklunch hos mammi, efter det kanske det blir hårfärning om mamma orkar, inte helt 100 att hon gör det vilket jag förstår, eftersom hon kommer att stå och laga massa mat till oss. Efter det ska vi nog bara slappa och umgås lite med alla.
Glad påsk på er alla!<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!