ett nytt försök?

Tänker ge bloggen ett nytt försök tror jag, men fick ialla fall lust att börja skriva igen.
Idag har det hänt ganska mycket!
Först vakna äta frukost, packa och sortera tvätt, gå ner till tvätt stugan och tvätta, sitta ute i solen och njuta av solen, tvätta, hänga upp tvätt i trokrummet(badlakan och lakan), bära upp ren tvätt, hänga upp kläder, diska, ner till tvätt stugan hänga upp mer tvätt och plocka upp mer tvätt hem. Sedan sitta en liten stud och sedan gå ner igen för att hämta allt! Sedan stå och laga mat, men nu sitter jag och vilar lite, ska nog unna mig ett par fina naglar, om de blir fina tar jag blid på de så får ni se de. Imorgon vet jag inte vad som händer, vi får se! PÅ lörddag blire påsklunch hos mammi, mys! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!