Ska nog sova snart..

Imorgon är det val dags, kul att få rösta första gången, nice nicie. Hoppas att vi blir av med kungen snart, vad gör han liksom, joo bara tjänar en jävla massa pengar på inget! Men jag tänker rösta på rödgörn sen skiter jag i vad ni tycker. För jag tänker rösta med hjärtat vilket jag tycker att alla ska göra. Det här tycker jag är bäst så.
Hoppas att alla går och väljer imorgon, eller om ni redan har gjort det. Jag tycker att det är viktigt att man gör det. Det är inte varje land man får vara med och rösta, välja hur man tycker att sverige ska vara. Sen vet man ju att alla ljuger. Så är det ju. Men jag har gjort en massa tester och läst, så jag väljer rödgrön. För jag tycker att det är bäst. Men jag är inte så jätte inne i det heller. Jag och mamma ska gå imorgon. Spännande tycker jag. Kommer sitta upp på kvällen och kolla hur jämt det kommer bli. Hoppas att rödgrön vinner. Hihi.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!