panikångest

Just nu har ja panikångest, tror att jag ska slänga datan i väggen och sen lägga mig i sägen och glo i väggen. Eller något. Fan, så fort jag tänker på att ja måste till skolan imorgon så får jag ren panikångest. Hade massa ångest för att jag inte åkte till skolan idag. Så svårt var det inte. Men så är det. Imorgon måste ja.

Min psykolog ringde idag, eller min gamla. Hon hade inte fått reda på att ja vill ha en ny. Hon är en bitch! Hon sa sist när ja va där att jag mådde för bra. Så då är det ju ingen mening att jag ska gå till henne. Om hon nu påstår att man mår bra när man har självskade problem så mår man bra? Nu när jag äntligen vill ha hjälp så ska det va så här? Aja, ska iaf få en ny. En bra hoppas ja på.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!