HEY!

Nu har jag internet, fan vad gott! jag mår inte alls bra. Så orkar inte skriva så där jätte mycket, men jag orkar inte med falska vänner!
Johanna och Wille va så jävla söta idag, Johanna smsa och fråga om vi kunde va, visst varför inte liksom. Gick hem efter lunch, efter ett möte med Peter. Wille va med han höll om mig och va massa snäll. Sen mötte jag Johanna utanför skolan. Skjutsade mig till priso, dör köpte hon lite mat och mina favvo godisar Mareianne. MUMS! Så snällt av henne, fick även powerking. Sen åkte vi till stångån och hon åt och vi prata massa. Så jävla skönt. Tack för att du fick mig på andra tankar, jag älskar dig vännen <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!