Hemma

Nu är jag hemma igen, varit en härlig dag idag!
Vi bakade som sagt, dock blev det inte så jävla bra, men det blev skit gott! Sen kolla vi på film på tv 1000 ingen porr  xD. Sen åt vi mat, det blev ryggbiff(?) med pomes, ananas och gurka. MUMS! Sen kollade vi på ullared, sen åkte jag hem. Pratade med älsk i tele med. hihi! Sen satte jag mig här. Nu kollar jag lite på tv, ska snart sova.
DEN ÄR MASSA BRA! Den är jätte skön att ha på sig, inte någon som klilar efter ett tag eller så. Känns knappt att man har det på sig. Jag älskar borsten med. Allt är bra med den!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!