gråt

Jag vet inte vad ja ska göra eller vad jag gör. Vet bara att det rinner massa från mina ögon ner på min kind. Trodde inte att ja skulle skriva om detta här. Men jag hade visst fel. Nu sitter jag här och skriver att jag mår dåligt, gud vad synd det är om mig, eller hur? Nej jag vill inte att ni ska se det så, jag vill bara skriva av mig. Alla jävla tankar. Allt känns så fel, men jag vet att de va det rätta. Jag fattar mig inte på vissa människor, jag gör verkligen inte det. Att va ensam i en klass på 30 personer. Jag tror inte att ja ska klaga. För jag har vänner på skolan.

Att gråta kan vara det bästa jag vet, det kan vara så jävla skönt att bara få släppa ut allt man har i sig. Gråta kan även vara det värsta som finns. Jag hatar att jag har så lätt för att gråta. Så fort jag prata om något jag tycker är jobbigt så vill ja gråta, och det brukar komma en tår eller två. Att gråta inför folk, som i klassen eller något. OMG det finns verkligen inget jobbigare.

Idag insåg ja att jag en sak. Jag har de bästa vännerna vid min sida, den bästa killen någonsin! Jag älskar er så jävla mycket!<3
Jag vet att jag måste till skolan imorgon. Men jag vill inte, jag har panik, ångest och alla möjliga känslor.

Kommentarer
Anonym

fin blogg :)

2010-09-07 23:52:07
URL: http://tixis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!