God morgon!

Har nu vaknat och fått i mig lite frukost i magen, och är jätte trött. Jag håller på att läsa massor om olyckan som hände i natt. Jag va hemma vid 4 som sagt. Va i linköing kl 2 typ, fast jag skulle ha varit där vid 8!!!  Sen tog det två timmar innan jag va hemma, kunde ju lika gärna gå ju, men men. Kom hem med en LHC buss, nice ju! Alla som jobbade på tåget va jätte trötta det va även vi. När vi satt i tåget så sa de att vi skulle till norrköping. Vi skulle även få max mat. Det kom ett disel tåg som skulle ta oss där ifrån, men de fick det inte att funka. Så efter ett tag så evakuerades(?) vi med räddningstjänst och poliser. De hjälpte till massor och vi fick gå på rälsen och över typ en liten åker till två bussar. Sen åkte vi till Linköping, kan ju säga att man va lättad! Trodde att vi skulle få komma hem när det va ljust ute. Så vi ficka ingen max mat;( Men inte, men när vi stod och vänta på att få skjuts. Jag tror att jag vänta i en och halv timma. Det va skit kallt, sen kom det en buss, åkte först till skägget-berga-ekh. Kom hem kl 4. Trött och hungrig som fan. Gick och la mig. Är fortfarande i chock. Men jag är helt okej. Tycker synd om de som va på det andra tåget!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!