Hemma nu

Jag som trodde att jag skulle sitta hemma hela dagen idag, men så blev det inte. Utan jag fick sms när jag satt och spela av Johanna, hon ville ha med mig ut. Varför inte tänkte jag för. Skönt att röra på sig, plus att det va länge sen jag såg henne. Jag älskar den ungen asså! Men vi gick en timma, gick upp och drack lite vatten. Sen satte vi oss på gården och prata en massa. Mycket mys tycker jag. Imorgon ska jag upp vid halv 10. kl 10 drar jag hem till tessan, sen ska vi spela lite. Sen drar vi till min läkare, sen ska vi fika eller  något. Sen åker jag till älskling! Morgondagen kommer nog gå ganska fort hoppas jag.
Jag kommer nog inte uppdatera så jätte mycket imorgon, tyvärr.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!