Bjuder på en gamla bild. Jag sitter just n...

dsc09629 (MMS)

Bjuder på en gamla bild. Jag sitter just nu på tåget. Har sovit lite skönt. Bara typ en timma och 30 min på detta tåg, innan jag byter till nästa tåg. Jag sitter och halvt fryser ihjäl. Det är skit kallt här. Sitter med jacka på till och med. Det är massa snö där vi är nu. Massa mys ju! Jag kunde inte sova i natt, kul liksom. Somna vid typ halv 8 tror jag. Sov med tjocka byxor och strumpor och tröja. Det är verkligen skit kallt i mitt rum på nätterna nu för tiden. Inte alls kul. Men nu ska jag nog sova lite till så att tiden går lite snabbare :-D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!