Äntligen, funkar det.

Hade självklart skrivit en massa. Sen gick det inte att uppdatera...
Aja. Orkar inte skriva om allt men lite iaf innan jag ska sova.
Idag blev jag sjukskriven, jag får hem papperna på tisdag eller onsdag. Det känns skit bra måste jag säga. För jag orkar inte stressa mer. För hade jag inte blivit sjukskriven, hade jag fått söka massor med jobb och praktik. Skriva CV och så där. Känner inte att jag pallar med det just nu. Så det är bara bra att jag belv sjukskriven, innan jag går in i väggen. 

Idag har jag även varit med Josse, den saknade ungen. Vi pratade och va ute och gick lite. Massa mys var det.
Imorgon ska jag åka till min man. Underbart! Han flyttar även hit den 6 november! Sjukt nice ju. Innan det ska jag till skolan och hämta papper på att jag har hoppat av skolan.

Vad ska ni hitta på i helgen då?

Själv vet jag inte vad vi ska hitta på, men något blir det nog allt.
På måndag ska jag till min nya psykolog, hoppas att han är bra och att han förstår mig. Ska nog även få tid till att kolla mitt hjärta och blodprov. Jag har börjat få ont i mitt hjärta, men det kan va min medicin som gör det. Hoppas det.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!