tjoho!

Läget mer er då?
själv sitter man och målar mina naglar, hihi. Tog lite från mamma. Vi håller även på att tvätta, det går bra. Bara min bh kvar, sen  ska allt bli torrt... Det är det jobbigaste, vänta på att det ska bli torrt. Sen efter det ska jag packa det allra sista som är kvar. Sen imorgon är det bara att vänta på att älsk och de andra ska komma. Sen åker vi till lägenheten!
Så det kommer bli dålig uppdate imorgon, bara så att ni vet. Jag säger förlåt för det, men vi ska ju liksom flytta. Då kan man inte sitta så mycket vid datan, hihi.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!