Tidinställt inlägg!

Hello! Nu borde vi vara i lägenheten, med det första lasset iaf, hoppas att ni har det bra!
Tänkte göra en lite Hiss!
Eminem, jag har nog alltid gillat honom. Hans låtar får en verkligen att tänka efter. Han rapar ju efter sitt liv. När jag lyssnar på hans låtar så tror jag nästan att det är en historia, allt är så hemskt. Jag gillar även hans film, 8mil. Jag vet inte varför men jag älskar att lyssna på sådan musik och läsa mörka böcker. Kanske för att ja inte själv mår så jätte bra, jag vet inte. Men här får ni några av hans låtar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!