Tänkte skriva en rad

Hej på er!
Har inte haft någon blogg lust alls, på ett tag nu, förlåt! Det är mycket inför flytten nu. Ska packa lite mer imorgon, då jag får katonger av Emma, min brors flickvän. Sen på onsdag blir det att åka ut till åtvid och hämta nycklarna och kolla på lägenheten! Tror även att jag ska dumpa lite saker där. Hihi, på lördag går flyttlasset till den nya lägenheten, vi kommer att vara 8 pers i en 2a, haha. Mamma kommer bjuda på mat och så där om pappa lyckas få låna en bil vill säga, men det hoppas jag verkligen på.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!