I swear by the moon and the stars in the sky, I'll be there

Hej allihopa!
Har idag irrat runt tillsammans med emelie ute i tornby och shoppat, eller snarare fyndat.
Vi köpte varsin tjocktröja för ynka hundralappen- skapligt nice! Emelie införskaffade sig lite saker till lägenheten. Blev en torkställning, duschdraperi + stång, sådant som kan behövas!


ROOOOOOOSA! ♥
Måste avsluta med att säga några väl valda ord till min bästa vän:
du är en riktigt underbar tjej hjärtat, du bryr dig alltid om mig och dina vänner i första hand.
Du får mig alltid på bra humör när jag mår som sämst och du stöttar mig alltid då jag mår dåligt. Tillsammans klarar vi allt!  Jag älskar dig syster/ din Josefine ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!