Hittade en liten lista, hihi!

Om min pojkvän . .


Vad heter han - Matti Keränen

Hur gammal är han -
22

Vad kallar du honom -
Matti eller Masa

Vad har han för ögonfärg -
Grön

Hur länge har ni känt varandra - typ, hmm, 3-4 år ^^

Hur länge har ni varit tillsammans - Den 1 är det 9 månader

Hur träffades ni -
På nätet av en gemensam kompis som typ ville att vi skulle bli tsm tror ja :3

Vad gör ni när ni träffas - Träffas varje dag, vi bor ju tsm så vi gör mycket tsm ^^

Har ni haft sex - Ganska ofta ;)

Dricker han alkohol - Japps det gör han :3

Hur ofta är ni -
Varje dag ^^

Är han snygg - Klart att han är ;D

Är han en jävel på att kyssas - Oh ja!

När ska ni ses nästa gång -
När han kommer ut från toan xD

När pratade du med han sist - Typ 5 sek sen xD

Har han ätstörningar - Nopp

Är han tjock - Nej, :3

Är han snäll - Klart, men han gillar att retas xD

Vad lyssnar han på för musik - Typ finskmusik, klassik och radio och så där

Vad är han bra på - Göra mig glad, spela spel och så där ^^

Vad är han inte bra på - hmm, vet inte. ;O

Vad gillar han för filmer - Starwars är hans favvo!

Vad tycker han mest om - spela spel tror ja :3

Vad tycker han bäst om hos dig - Vet inte, kanske min rumpa? xD

Brukar han ge dig komplimanger - ja :3

Har du gråtit i hans famn - Tror inte det xD

Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn - Varje dag typ :D

Charmig, blyg eller otrevlig - blyg ;)<3

Har han träffat dina föräldrar - jao

Gillar de honom - jag tror det, även om mamma säger att hon inte gör det ^^

Vad gillar han för mat - Grillat ^^

Tar han hand om dig - Klart att han gör :D

Pratar ni om allt - Typ iaf :D <3

Vet du allt om honom, och han allt om dig -
Nästan, ganska svårt att veta precis allt ^^

Bråkar ni ofta - Nope, inte bråkat någon gång än ;)

Känner du honom väl - Ja :D

Tycker du om honom - Klart, älskar han ju!<3

ycker han om dig - Tror ja, annars hade ju inte lämnat sitt liv i hedemora ;)

Gör du allt för honom - Allt jag kan iaf ^^

Kommer ni alltid vara tillsammans - Jag vill, men man ska ju aldrig säga aldrig.

Något du vill tillägga - Matti, du är min man! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!